οργάνωση
προφίλ τουρισμός συμμαχίες επικοινωνία  

Σύμβουλοι Οργάνωσης Επιχειρήσεων

Θέματα Συμβουλευτικής Οργάνωσης Επιχειρήσεων:

  • Πώς συνδέω τις καθημερινές ενέργειες των εργαζομένων με την εταιρική στρατηγική;
  • Πώς ελέγχω οτι είμαστε στο σωστό δρόμο και αν είναι απαραίτητο να γίνουν διορθωτικές κινήσεις;
  • Πώς βελτιώνω την απόδοση των εργαζομένων;
  • Ποια οργανωτική δομή μας ταιριάζει;

Εργαλεία Συμβουλευτικής Οργάνωσης:

  • Οργανόγραμμα
  • Αντιστοίχηση στρατηγικών με προσωπικούς στόχους εργαζομένων
  • Περιγραφή Θέσεων Εργασίας: αντικείμενο, καθήκοντα, υπευθυνότητες, δικαιοδοσία
  • Balanced scorecards
  • Σύστημα Ποιότητας: εγχειρίδιο, διαδικασίες, οδηγίες, έντυπα κλπ.

Τακτικές Οργάνωσης Επιχειρήσεων:

α) Οργανωτική διάρθρωση και ανάπτυξη

H λειτουργία μιας Επιχείρησης γίνεται μέσα από ένα άθροισμα διαδικασιών των επιμέρους τμημάτων της, όπως η Διοίκηση, το Τμήμα Πωλήσεων, το Τμήμα Προμηθειών κλπ. Όλες αυτές οι διαδικασίες πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται και να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας και την καθιέρωσή της στην αγορά.

Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων της GBR Consulting είναι σε θέση να αναλύσουν τον τρόπο λειτουργίας σας και να σας προτείνουν τρόπους βελτίωσης της απόδοσης και της παραγωγικότητας σας, καθώς επίσης και να σας βοηθήσουν στην εφαρμογή τους. Μπορούμε ακόμη, εφόσον το επιθυμείτε, να καταγράψουμε όλες στις διαδικασίες, τα αντικείμενα εργασίας και τα διαφορετικά επίπεδα δικαιοδοσίας, σε ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο λειτουργίας.

Το τρίπτυχο Συνεργασία-Επικοινωνία και Έλεγχος, πρέπει να διέπει τον τρόπο λειτουργίας της Επιχείρησης καθώς και τις σχέσεις ανάμεσα στο προσωπικό.

β) Πληροφοριακά συστήματα

Ως γενικός διευθυντής, θέλετε να ξέρετε αν επιτυγχάνονται οι στόχοι. Επιπλέον θέλετε να ξέρετε τη θέση της επιχείρησης σας στην αγορά, συγκριτικά με τους ανταγωνιστές σας και να γνωρίζετε τις εξελίξεις στο χώρο που δραστηριοποιείσθε. Συνεπώς τίθεται το ερώτημα: Έχετε αρκετή πληροφόρηση για να μπορείτε να προσαρμοστείτε γρήγορα ή ακόμα και να προβλέψετε τις εξελίξεις;

Οι σύμβουλοι οργάνωσης επιχειρήσεων της GBR Consulting μπορούν να αναλάβουν, σε συνεργασία με εσάς, το σχεδιασμό ενός συστήματος εσωτερικής πληροφόρησης που να βασίζεται σε οικονομικά και μη οικονομικά στοιχεία: ένα Management Information System, το οποίο να συνδέει τους στόχους της Επιχείρησης με τις εσωτερικές της διαδικασίες.

Εμπειρία

 
© 2018 GBR Consulting
 
home