Έρευνες Ικανοποίησης Επισκεπτών
Κατανοώντας τις εμπειρίες, ενισχύοντας τη βελτίωση
Στην GBR Consulting διεξάγουμε Έρευνες Ικανοποίησης Επισκεπτών για να στηρίξουμε τη στρατηγική ανάπτυξη προορισμών. Οι έρευνες αυτές παρέχουν ένα σαφές προφίλ επισκεπτών και μετρούν τη συνολική εμπειρία, βοηθώντας στον εντοπισμό δυνατών σημείων και τομέων προς βελτίωση.
Σχεδιάζουμε πλήρως παραμετροποιήσιμα, δίγλωσσα ερωτηματολόγια (ελληνικά–αγγλικά), τα οποία συνήθως έχουν την ακόλουθη δομή:
- Δημογραφικά στοιχεία: Ηλικία, εθνικότητα και σύνθεση ταξιδιωτικής ομάδας (μόνος, ζευγάρι, φίλοι κ.λπ.)
- Σκοπός επίσκεψης: Κύριοι λόγοι του ταξιδιού
- Επιλογή προορισμού: Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση επίσκεψης
- Δαπάνες (εξαιρουμένων διαμονής και μεταφοράς):
- Αξιοθέατα και ψυχαγωγία
- Εστιατόρια, καφέ, μπαρ & σνακ
- Αγορές
- Άλλες δαπάνες
- Αξιολόγηση εμπειρίας: Δραστηριότητες και αξιοθέατα που επισκέφθηκαν κατά το ταξίδι
- Δείκτες ικανοποίησης: Αξιολόγηση διαφόρων πτυχών, όπως η προσβασιμότητα, η ταυτότητα του προορισμού, τα εστιατόρια, τα καταλύματα, η καθαριότητα δημόσιων χώρων, η κατάσταση των δρόμων και άλλα.


Το εγκεκριμένο ερωτηματολόγιο παρέχεται τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή, φιλοξενούμενο στον server μας όπου τηρούνται πολιτικές ασφαλείας. Η online έκδοση είναι πλήρως προσαρμόσιμη και προσβάσιμη μέσω QR code ή συνδέσμου.
Μετά την ολοκλήρωση, η GBR Consulting επεξεργάζεται τα offline ερωτηματολόγια, πραγματοποιεί εις βάθος ανάλυση και παραδίδει αναλυτική έκθεση με τα αποτελέσματα. Σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αττικής και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης πραγματοποιούμε σε ετήσια βάση έρευνα μεταξύ πελατών ξενοδοχείων για τη μέτρηση της ικανοποίησής τους από τον προορισμό. Φέτος ξεκινήσαμε επίσης έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών σε συνεργασία με τον Δήμο Ναυπλιέων, στην Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας στην Πελοπόννησο.
Κατεβάστε τα αποτελέσματα:
Αθήνα- 2024: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (4 MB, Pdf)
- 2023: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (4 MB, Pdf)
- 2022: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (9 MB, Pdf)
- 2021: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (2 MB, Pdf)
- 2020: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (8.6 MB, Pdf)
- 2019: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (7 MB, Pdf)
- 2018: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (1.35 MB, Pdf)
- 2016 & 2017: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (2.1 MB, Pdf)
- 2015: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων (1.9 MB, Pdf)
- 2014: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2013: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2012: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2011: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2010: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2009: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2008: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2007: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2006: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων
- 2024: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (34.2 MB, Pdf)
- 2023: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (34.2 MB, Pdf)
- 2022: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (28.8 MB, Pdf)
- 2018: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (4.7 MB, Pdf)
- 2017: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (5.0 MB, Pdf)
- 2016: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (4.7 MB, Pdf)
- 2015: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (3.9 MB, Pdf)
- 2014: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης (4.3 MB, Pdf)
- 2013: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
- 2011: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
- 2010: Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
- 2006: Δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης Θεσσαλονίκης