Το «Hotel Study» ήταν μια έρευνα benchmarking, που έτρεξε μεταξύ 2002 και 2006, που επέτρεπε στους ξενοδόχους να συγκρίνουν βασικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, όπως:
- Πώς συγκρίνεται
η πληρότητα της μονάδας μου με αυτήν των ανταγωνιστών
μου;
- Πώς συγκρίνονται
οι τιμές μου με αυτές των ανταγωνιστών μου;
- Μήπως εξαρτώμαι
σε υπερβολικό βαθμό από τους Tour Operators
- Μήπως τα
κόστη μου είναι υπερβολικά υψηλά;
Τα αποτελέσματα της μελέτης:
Η μελέτη διεξήχθη υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ και με τη συνεργασία του Travel Daily News.
|
υπό την αιγίδα του
με την υποστήριξη του
|
|
|